torsdag 10. oktober 2013

Hjem, kjære hjem

I sommer var jeg hjemme på ferie ca to uker.
Rart å være i Norge igjen etter ett år i Kenya. Merker at alt er så annerledes.
Godt å se igjen familie og venner! Her er hele familien samlet. Sjekk den rosa fargeklatten som skiller seg ut!
Øverst til venstre er Per Arne (bror), Anette (søster), Johan Olav (Anette sin forlovede), mamma, pappa, Iver (bror) og Amelie (Ivers kjæreste).
Jeg var så heldig å rekke to bryllup på en dag! Her er noen glimt fra bryllupet til fetteren min, Martin, og hans Paulina. 
Her var jeg under hele middagen, så var jeg i det andre bryllupet under vielsen og kaffen. Mer om det senere :)





 Fornøyd mor.

Syns dette var litt koselig.

Lykkelig brudgom.
Fornøyd brud.
 God stemning.
 Tok noen bilder av Iver og Amelie i pausen.




Og av det nyforlovede paret, Anette og Johan Olav.
 Lykkelige.
Stolt.
"Se på meg da!"
Der ja.


Takk for en fin dag og en herlig bryllupsfest!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fine bilder Hanne. Fint brudepar var det også.

Andrea sa...

Du e ein fantastisk fotograf :D