fredag 1. november 2013

Henriette og Anders

Jeg henger litt etter med oppdateringa her! Dette er fra det andre bryllupet jeg var i 3.august, Henriette og Anders sitt. To bryllup på samme dag, så i dette bryllupet fikk jeg med meg vielsen, starten av middagen, også kom jeg tilbake til kaffen.
Jeg var også så heldig å få overnatte sammen med bruden natta før bryllupet. Så her har vi felles tannpuss, slik som i gode gamle dager. Vi fire bodde sammen de siste årene i Trondheim.

Morgenen etter ble Henriette pyntet så vakkert. Henriette er også fra Spydeberg, så har vi gått på Vestborg sammen og bodd sammen i fire år i Trondheim. Du er en god venn, Henriette!








 Så var de gift! Flott par!




 Gunhild og Ingrid med Kristin i bakgrunnen.
 Martine med Elisabeth i bakgrunnen.
 Kristin med Hilde i bakgrunnen.
 Deilig og flott forrett!
 Hilde som alltid er så utrolig blid!
 Karoline.
 Leker under kaffen.
 Kristin på grillinga dagen før.
Hilde.
Karoline.
Therese, Karoline og Gunhild.
Takk for en veldig fin bryllupsfeiring!

Ingen kommentarer: